ΟΤΑΝ......




Όταν η Χώρα στην οποία ζούμε αντιμετωπίζει οξύτατο ΔΗΜΟΓΡΑΦΙΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ, που οι ολέθριες επιπτώσεις του ήδη έχουν αρχίσει να εμφανίζονται στην κοινωνική ασφάλιση,στην παροχή πρόνοιας,στις συντάξεις, στην οργάνωση της εργασίας,στην μείωση της παραγωγικότητας,στην στελέχωση των ενόπλων δυνάμεων, στις αμοιβές,στην υποχώρηση του ρυθμού ανάπτυξης, στην οικονομική ύφεση,στην ποιοτική διαφοροποίηση πληθυσμού κ.ά),

Όταν τα στατιστικά στοιχεία της EUROSTAT, της Εθνικής Στατιστικής Υπηρεσίας και του ΟΗΕ για τα δημογραφικά δεδομένα του ελληνικού πληθυσμού είναι αμείλικτα και εμφανίζουν την Ελληνίδα με τον μικρότερο δείκτη γονιμότητας όχι μόνο στην Ευρώπη αλλά και παγκόσμια.Η δε πρόσφατη απογραφή του 2011 έδειξε ότι ο πληθυσμός της Χώρας με ελληνική υπηκοότητα είναι 9.900.000 άτομα,

Όταν οι γεννήσεις από Ελληνίδες μητέρες μόλις που έφτασαν τις 85.000 το 2012,

Όταν ο ειδικός κατά ηλικία δείκτης γονιμότητας την τελευταία 10ετία έχει μετατοπισθεί από την ομάδα ηλικιών 20 – 24 ετών, που ήταν στην δεκαετίας του ΄80, προς τις μεγαλύτερες ηλικίες στην ηλικιακή ομάδα 30 – 35. Ως αποτέλεσμα να περιορίζεται ο γόνιμος διαθέσιμος χρόνος(από 10 έτη σε 5 έτη),

Όταν για την 11ετία 1998-2008,το ποσοστό συμβολής της καθαρής εισροής μεταναστών στην αύξηση του πληθυσμού της χώρας ήταν 97,3% της συνολικής αύξησης του πληθυσμού,

Όταν η σχέση του οικονομικά ενεργού πληθυσμού και συνταξιούχων το 2013 είναι 2 :1,

Όταν σύμφωνα με στοιχεία του ΟΗΕ και CIA η Ελλάδα κατατάσσεται 188η στον ρυθμό αύξησης του πληθυσμού της, σε ρυθμό γεννήσεων 206η,σε δείκτη γονιμότητος 199η,με δείκτη γήρανση 18,2% σήμερα(αναμένεται να φτάσει το 2060 στο 30%), είναι η 4η πιο γηρασμένη χώρα παγκοσμίως,12η στην πιο μεγάλη μέση ηλικία,

Όταν η πρώτη από τις προτάσεις που περιέχονται στο ομόφωνο πόρισμα της διακομματικής επιτροπής της Bουλής του 1993 ήταν να ενταχθούν οι οικογένειες με 3 παιδιά στις πολύτεκνες. Παρ’ όλο ότι έχουν περάσει 20 χρόνια από τότε, δεν έχει ακόμα υλοποιηθεί με την δικαιολογία υψηλό το κόστος εφαρμογής της, ενώ είναι σε όλους γνωστό ότι διατίθενται τεράστια ποσά για έργα βιτρίνας (για να μην αναφερθεί κανείς στην αλόγιστη σπατάλη του δημόσιου χρήματος...),

Όταν καμιά συζήτηση δεν γίνεται για τη δημογραφική κρίση που μαστίζει τη χώρα εδώ και σχεδόν 30 χρόνια, κρίση που είναι η ρίζα του ασφαλιστικού προβλήματος,

Όταν τα ζευγάρια δεν αποκτούν τον αριθμό των παιδιών που επιθυμούν για: α) οικονομικούς(η ανεπάρκεια των εισοδημάτων τους) και β) λόγους που σχετίζονται με την έλλειψη μέτρων στήριξης της οικογένειας(η ελάχιστη βοήθεια που παρέχει το κράτος στην οικογένεια και το παιδί (έλλειψη βρεφονηπιακών σταθμών, ανεπαρκή οικογενειακά επιδόματα και φορολογικές απαλλαγές, ανεπαρκή σχολεία με ακατάλληλα ωράρια για εργαζόμενους γονείς κ.λπ.),

Όταν λόγω της σκληρότατης και άδικης αντιμετώπισης της Πολιτείας και ειδικότερα της Κυβερνήσεως τα τελευταία χρόνια των οικογενειών με τρία τέκνα, τις έχουν οδηγήσει στην φτώχεια και την εξαθλίωση, και να αδυνατούν να παρέξουν ακόμη και τα βασικά και στοιχειώδη για την επιβίωσή τους ως ανθρώπινες οντότητες πρωτίστως αλλά και την στήριξη για μόρφωση και αξιοπρεπή Παίδευση,

Όταν...,Όταν...,Όταν...,

Τότε,

το ελάχιστο που μπορούσαμε να πράξουμε εμείς οι γονείς με τρία τέκνα, ήταν και είναι να δημιουργούμε συλλόγους που θα έχουν σκοπό:

την ενημέρωση του κόσμου για την τραγική κατάσταση που ευρίσκεται η Χώρα όσον αφορά το δημογραφικό, την γήρανση του πληθυσμού και την υπογεννητικότητα και την άσκηση πίεσης προς την Πολιτεία να σταθεί μακρυά από ομιχλώδη ιδεολογήματα και να λάβει σοβαρών μέτρα με προοπτική, και όχι ευκαιριακές (ψηφοθηρικές) αποφάσεις που αίρονται μετά από λίγο χρόνο,

που στόχο θα έχουν την αναστροφή αυτής της σοβαρής κατάστασης.

Πότε επιτέλους θα αντιληφθούν τα κόμματα εξουσίας ότι το δημογραφικό αποτελεί το υπ' αριθμ.1 εθνικό μας πρόβλημα, βόμβα στα θεμέλια του Κράτους που έχει εκραγεί;

Το οφείλουμε ΟΛΟΙ ΜΑΣ στην ΕΛΛΑΔΑ

Τετάρτη 21 Μαΐου 2014

Οδηγίες για κινητικότητα υπαλλήλων σε διαθεσιμότητα

 ΑΦΟΡΑ ΚΑΙ ΤΡΙΤΕΚΝΟΥΣ

Σας ενημερώνουμε ότι στις 13 Μαΐου 2014 δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως (ΦΕΚ 1205/B’) η υπ’ αριθμ. 11/2014 Ανακοίνωση του Υπουργού Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης για την υλοποίηση της διαδικασίας μετακίνησης των υπαλλήλων, οι οποίοι τέθηκαν σε διαθεσιμότητα κατ’ εφαρμογή των ΚΥΑ, όπως αυτές αναφέρονται στην ως άνω Ανακοίνωση, οι οποίες εκδόθηκαν κατ΄ εφαρμογή του άρθρου 90 του ν. 4172/2013 (Α’ 167), όπως ισχύει.
Προς διευκόλυνση της διαδικασίας μετακίνησης διευκρινίζονται τα ακόλουθα:
Α. Υποβολή Αιτήσεων-Υπευθύνων Δηλώσεων Συμμετοχής
Οι ως άνω υπάλληλοι καλούνται να υποβάλουν στις Διευθύνσεις Διοικητικού/Προσωπικού του Φορέα, στον οποίο κατείχαν οργανική ή προσωποπαγή θέση μέχρι και τις 28/5/2014 : α) Αίτηση-Υπεύθυνη Δήλωση στην οποία θα δηλώσουν τους φορείς, στους οποίους επιθυμούν να μεταταχθούν/μεταφερθούν καθορίζοντας τη σειρά προτίμησης και β) τα δικαιολογητικά που απαιτούνται, για την αποτίμηση προσόντων και τα οποία (δικαιολογητικά) τυχόν δεν περιλαμβάνονται στα προσωπικά τους μητρώα.
Τονίζεται ότι, προκειμένου να παραταθεί η διαθεσιμότητα βάσει των διατάξεων του άρθρου 40 του ν.4250/2014 (ΦΕΚ Α΄74) και να ολοκληρωθεί εγκαίρως η διαδικασία μετακίνησης στις νέες θέσεις, θα πρέπει να δοθεί η δέουσα προσοχή τόσο από τους υπαλλήλους όσο και από τις αρμόδιες Διευθύνσεις ώστε να κατατεθούν εμπροθέσμως οι αιτήσεις-υπεύθυνες δηλώσεις. Ενδεικτικά, αναφέρουμε ότι για τις περιπτώσεις των υπαλλήλων, που τέθηκαν σε διαθεσιμότητα ύστερα από κατάργηση του συνόλου των θέσεων του κλάδου στον οποίο υπηρετούσαν στις 17.9.2013, οι αιτήσεις – υπεύθυνες δηλώσεις θα πρέπει να έχουν υποβληθεί μέχρι και την 16/5/2014. Σημειώνεται ότι τα συνημμένα δικαιολογητικά μπορούν να υποβληθούν μέχρι την καταληκτική ημερομηνία, δηλ. έως και την 28/5/2014.
Διευκρινίζεται ότι ο υπάλληλος είναι αποκλειστικά υπεύθυνος για την επιλογή των θέσεων προτίμησης.
Για το λόγο αυτό, σημειώνεται ότι:
Υπάλληλοι που : α) δεν υποβάλουν αίτηση – υπεύθυνη δήλωση για τη μετάταξη, β) υποβάλουν αίτηση – υπεύθυνη δήλωση χωρίς να αναγράψουν καμία θέση προτίμησης και γ) υποβάλλουν αίτηση – υπεύθυνη δήλωση με περιορισμένο αριθμό θέσεων και τελικά δεν καταλαμβάνουν κάποια από τις θέσεις προτίμησής τους (μετά την ολοκλήρωση της προβλεπόμενης διαδικασίας αποτίμησης προσόντων) επειδή σε αυτές διατίθενται υπάλληλοι που συγκεντρώνουν μεγαλύτερο αριθμό μορίων, παραμένουν σε διαθεσιμότητα, μέχρι τη λήξη του προβλεπόμενου χρονικού διαστήματος.
Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να αναζητήσουν το έντυπο της αίτησης (έντυπα με κωδικό ΜΜ.ΠΕ.2, ΜΜ.ΤΕ.2, ΜΜ.ΔΕ.2, ΜΜ.ΥΕ.2 ανάλογα με την κατηγορία προσωπικού θέσεις της οποίας επιδιώκουν) με τις ΟΔΗΓΙΕΣ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗΣ αυτού στην ιστοσελίδα του ΑΣΕΠ (www.asep.gr  Κινητικότητα Ανακοίνωση 11/2014). Την αίτηση υποβάλουν ενυπόγραφα στην αρμόδια Διεύθυνση, είτε αυτοπροσώπως, είτε με πρόσωπο εξουσιοδοτημένο από αυτούς με γραπτή εξουσιοδότηση, θεωρημένη για το γνήσιο της υπογραφής από δημόσια αρχή ή ΚΕΠ.
Συμπλήρωση / τροποποίηση της αίτησης, συμπλήρωση τυχόν ελλειπόντων δικαιολογητικών και υποβολή συμπληρωματικών ή διευκρινιστικών δικαιολογητικών επιτρέπεται μόνο μέχρι τη λήξη της προθεσμίας υποβολής των αιτήσεων, δηλ. μέχρι και την 28/5/2014. Δικαιολογητικά που υποβάλλονται εκπρόθεσμα δεν λαμβάνονται υπόψη. Το εμπρόθεσμο της αίτησης κρίνεται με βάση την ημερομηνία της υποβολής της στην αρμόδια Διεύθυνση Διοικητικού /Προσωπικού.
Για την ειδικότητα ΤΕ Κοινωνικής Εργασίας για την οποία ορίζεται ως απαραίτητο προσόν η άδεια άσκησης επαγγέλματος ή η βεβαίωση ότι πληροί τις νόμιμες προϋποθέσεις για την άσκηση του αντίστοιχου επαγγέλματος, αυτή θα πρέπει να έχει κατατεθεί μέχρι τη λήξη της προθεσμίας υποβολής των απαραίτητων δικαιολογητικών του υπαλλήλου για τη μετάταξή του ή εναλλακτικά στην περίπτωση που χωρίς δική του υπαιτιότητα είναι αδύνατη η άμεση λήψη της σχετικής άδειας ή βεβαίωσης, απαιτείται αντίγραφο της αίτησης προς την αρμόδια υπηρεσία.
Επισημαίνεται ότι στην περίπτωση που ο υπάλληλος υπηρετούσε ήδη σε κλάδο για τον οποίο απαιτείται με τις ισχύουσες διατάξεις ως προσόν διορισμού η πιστοποιημένη γνώση Η/Υ , η προϋπόθεση της κατοχής πιστοποιημένου τίτλου τεκμαίρεται ότι πληρούται. Ο υπάλληλος και σε αυτή την περίπτωση συμπληρώνει στην αίτησή του τον απαιτούμενο κωδικό προσόντος (κωδ.101) (στην ενότητα Ε. της αίτησης).
Επισημαίνεται ότι οι ενδιαφερόμενοι δύνανται να δηλώσουν και θέσεις ανώτερης ή κατώτερης κατηγορίας προσωπικού από αυτήν που κατείχαν όταν τέθηκαν σε διαθεσιμότητα, υπό την προϋπόθεση ότι πληρούν τις προϋποθέσεις και κατέχουν τα απαιτούμενα προσόντα του αντίστοιχου κλάδου σύμφωνα με την οικεία Ανακοίνωση. Οι εν λόγω υπάλληλοι συμπληρώνουν τα έντυπα αιτήσεων των αντίστοιχων κατηγοριών εκπαίδευσης θέσεις της οποίας επιδιώκουν , δηλώνοντας με αύξουσα αρίθμηση (1η, 2η κ.ο.κ.) το σύνολο των προτιμήσεών τους, ιεραρχώντας αυτές ανεξαρτήτως κατηγορίας. Η σειρά προτιμήσεων συμπληρώνεται ΜΟΝΟ στο έντυπο της μιας από αυτές και κατά προτίμηση στο έντυπο αίτησης της ανώτερης κατηγορίας.
Αναφορικά με τη μοριοδότηση του δεύτερου τίτλου σπουδών και, συγκεκριμένα αναφορικά με την επισήμανση ότι ο δεύτερος τίτλος σπουδών λαμβάνεται υπόψη μόνο όταν είναι ίδιας κατηγορίας με το βασικό τίτλο σπουδών, διευκρινίζεται όπως είναι αυτονόητο ότι ως δεύτερος τίτλος σπουδών νοείται ο τίτλος και ανώτερης κατηγορίας από τον βασικό τίτλο σπουδών.
Β. Υποβολή Στοιχείων από τις Διευθύνσεις Διοικητικού/Προσωπικού
1.Εντός προθεσμίας πέντε (5) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία λήξης της προθεσμίας υποβολής των αιτήσεων, οι αρμόδιες Διευθύνσεις Διοικητικού/Προσωπικού προβαίνουν σε αποτύπωση (καταγραφή) των προσόντων των υπαλλήλων μετά από έλεγχο της νομιμότητας πρόσληψης και της εγκυρότητας των πιστοποιητικών και στοιχείων που συγκροτούν το προσωπικό μητρώο των υπαλλήλων. Στη συνέχεια, συμπληρώνoυν τα έντυπα αιτήσεων των υπαλλήλων κατά το μέρος που τους αναλογεί (μεταφορά ορθών στοιχείων στις ειδικές στήλες των αιτήσεων), τα οποία κοινοποιούν στους ενδιαφερόμενους με σχετικό αποδεικτικό επίδοσης.
2. Εντός της ως άνω πενθήμερης προθεσμίας οι αρμόδιες Διευθύνσεις Διοικητικού/Προσωπικού συντάσσουν πίνακες συνδρομής κριτηρίων και τους αποστέλλουν στο ΑΣΕΠ με τη χρήση ειδικής πληροφοριακής εφαρμογής που εκπονεί για το σκοπό αυτόν το ΑΣΕΠ.
3. Στον εν λόγω πίνακα καταχωρίζονται για κάθε υπάλληλο τα κριτήρια και οι ιδιότητες που θα ληφθούν υπόψη από το ΑΣΕΠ, προκειμένου να μοριοδοτηθεί και να καταρτιστεί πίνακας κατάταξης υπαλλήλων, ανά φορέα υποδοχής, κατηγορία και κλάδο προσωπικού .
4. Αναλυτικές οδηγίες προς τις αρμόδιες Διευθύνσεις Διοικητικού/Προσωπικού των Υπουργείων σχετικά με την παραλαβή και τον έλεγχο των αιτήσεων καθώς επίσης και στοιχεία επικοινωνίας προκειμένου να πιστοποιηθούν οι χρήστες των Διευθύνσεων που θα χειριστούν την εφαρμογή κατάρτισης των ψηφιακών πινάκων παρέχονται στην ιστοσελίδα του ΑΣΕΠ www.asep.gr Κινητικότητα  Ανακοίνωση 11/2014.
Γ . Διαδικασία Κατάρτισης των Πινάκων Βαθμολογικής Κατάταξης και Διάθεσης των υπαλλήλων σε διαθεσιμότητα
Η διαδικασία κατάρτισης του Πίνακα Βαθμολογικής Κατάταξης των υπαλλήλων που βρίσκονται σε καθεστώς διαθεσιμότητας διενεργείται κατ΄ αναλογία της διαδικασίας που προβλέπεται στις διατάξεις του άρθρου 18 του ν. 2190/1994, όπως ισχύει.
Το ΑΣΕΠ, μετά την παραλαβή από τους φορείς προέλευσης των ψηφιακών πινάκων συνδρομής κριτηρίων των υπαλλήλων που έχουν τεθεί σε διαθεσιμότητα, προβαίνει στον υπολογισμό της βαθμολογίας των συμμετεχόντων, με την καταχώριση στο πληροφοριακό σύστημα των στοιχείων που περιλαμβάνονται στους οικείους ψηφιακούς πίνακες, δηλαδή των κριτηρίων, των ιδιοτήτων καθώς και των προτιμήσεων κάθε υπαλλήλου.
Η μοριοδότηση των γενικών κριτηρίων επιλογής αναλύεται στην υπ’ αριθμ. ΔΙΠΙΔΔ/Β.2/Δ/10/οικ.22738/19-08-2013 Εγκύκλιο του Υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης (ΑΔΑ:ΒΛΩΦΧ-ΖΘΣ). Σχετική, επίσης, είναι η υπ’ αριθμ. ΔΙΠΙΔΔ/Β.2/3/οικ.22274/9.8.2013 (1992/Β/14.8.2013) Απόφαση του Υπουργού Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης με θέμα «Καθορισμός της διαδικασίας επιλογής των προς μετάταξη ή μεταφορά υπαλλήλων, των κριτηρίων επιλογής και κατάταξης τους καθώς και του τρόπου μοριοδότησής τους», όπως ισχύει».
Oι αρμόδιες υπηρεσίες του ΑΣΕΠ προβαίνουν στην κατάρτιση α) προσωρινού πίνακα κατάταξης υπαλλήλων κατά φθίνουσα σειρά βαθμολογίας ανά κατηγορία, κλάδο ή και ειδικότητα και β) προσωρινού πίνακα διάθεσης υπαλλήλων ανά φορέα υποδοχής, κατηγορία, κλάδο ή και ειδικότητα. Οι εν λόγω πίνακες καταχωρίζονται στο διαδίκτυο στον ηλεκτρονικό τόπο του ΑΣΕΠ (www.asep.gr).
Κατά των προσωρινών πινάκων κατάταξης και διάθεσης, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να υποβάλουν ένσταση στο ΑΣΕΠ, εντός αποκλειστικής προθεσμίας πέντε (5) ημερών από την επομένη της ανάρτησης τους στο δικτυακό τόπο του ΑΣΕΠ, οι οποίες εξετάζονται εντός οριζόμενης προθεσμίας από τα αρμόδια τριμελή ειδικά υπηρεσιακά συμβούλια των φορέων προέλευσης.
Μετά την εξέταση των ενστάσεων το ΑΣΕΠ καταρτίζει και εκδίδει: α) τελικό πίνακα κατάταξης υπαλλήλων κατά φθίνουσα σειρά βαθμολογίας ανά κατηγορία, κλάδο ή και ειδικότητα και β) τελικό πίνακα διάθεσης υπαλλήλων ανά φορέα υποδοχής, κατηγορία, κλάδο ή και ειδικότητα, τους οποίους διαβιβάζει στο Υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, καθώς και στους φορείς υποδοχής που περιλαμβάνονται στην παρούσα ανακοίνωση.
Ο Πίνακας Διάθεσης καταχωρίζεται στο διαδίκτυο στον ηλεκτρονικό τόπο του ΑΣΕΠ (www.asep.gr) και του Υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης (www.ydmed.gov.gr ) καθώς και στις αρμόδιες Δ/νσεις Διοικητικού/Προσωπικού των φορέων προέλευσης.
Δ . Μετάταξη
Για τη μετάταξη των υπαλλήλων, κατόπιν διενέργειας του απαιτούμενου ελέγχου νομιμότητας και, αφού ο φορέας προέλευσης έχει διαβιβάσει εγκαίρως στους φορείς υποδοχής τα προσωπικά μητρώα των υπαλλήλων, εκδίδεται απόφαση του οικείου οργάνου διοίκησης που δημοσιεύεται στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.
Με την ανωτέρω απόφαση μετάταξης, καθορίζεται και η ημερομηνία εμφάνισης του υπαλλήλου στο φορέα υποδοχής, η οποία δεν μπορεί να υπερβαίνει τις τριάντα (30) ημέρες από τη δημοσίευση της απόφασης.
Αν ο υπάλληλος δεν εμφανισθεί με υπαιτιότητά του στο φορέα υποδοχής κατά την ημερομηνία που ορίσθηκε, εκδίδεται πράξη απόλυσης του υπαλλήλου και ανακαλείται η σχετική πράξη μετάταξης από το όργανο διοίκησης του φορέα υποδοχής. Τα δε σχετικά στοιχεία διαβιβάζονται αμέσως από την αρμόδια Διεύθυνση του φορέα υποδοχής στο ΑΣΕΠ καθώς και στο οικείο Τριμελές Ειδικό Υπηρεσιακό Συμβούλιο προκειμένου να μεταταχθεί στη θέση ο αμέσως επόμενος αδιάθετος υπάλληλος του Πίνακα Βαθμολογικής Κατάταξης που έχει διαλάβει το φορέα στις προτιμήσεις του.
Υπάλληλοι, των οποίων η διαδικασία πρόσληψης και τα ως άνω πιστοποιητικά και στοιχεία του υπηρεσιακού τους φακέλου ελέγχονται ως μη νόμιμα, στερούνται του δικαιώματος μετάταξης ή μεταφοράς.
Ε . ΜΕΤΑΤΑΞΗ ΤΡΙΤΕΚΝΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ
Επισημαίνεται ότι οι τρίτεκνοι υπάλληλοι, οι οποίοι έχουν τεθεί σε καθεστώς διαθεσιμότητας, μετατάσσονται κατά προτεραιότητα, εφόσον το συνολικό οικογενειακό φορολογητέο εισόδημά τους ετησίως, ανέρχεται σε ποσό έως και 45.000 ευρώ , όπως προκύπτει από το εκκαθαριστικό σημείωμα της εφορίας, για το οικονομικό έτος 2013, σύμφωνα με την υπ’ αριθμ. ΔΙΠΙΔΔ/Β.2.οικ/24199/4.9.2013 Απόφαση του Υπουργού Διοικητικής Μεταρρύθμισης & Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης (ΦΕΚ Β΄ 2208/6.9.2013).
Όσοι εκ των τριτέκνων εμπίπτουν στην ανωτέρω διάταξη και προκειμένου να τύχουν μετάταξης κατά προτεραιότητα πρέπει να συμπληρώσουν στην ενότητα Ε. ΕΙΔΙΚΑ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ Ή/ΚΑΙ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ της αίτησης, τον κωδικό 333 που αντιστοιχεί στην αξιολογούμενη ιδιότητα.
Επισημαίνεται ότι, σύμφωνα με το αρ. 12 του ν.4210/2013 «και οι πολύτεκνοι υπάλληλοι, για τους οποίους δεν εφαρμόστηκε η υποπερίπτωση αα` της περίπτωσης Δ` της παρ. 2 του άρθρου 90 του ν. 4172/2013, εφόσον έχουν τρία τέκνα που συνοικούν με αυτούς και ανήκουν στην κατηγορία των εξαρτώμενων μελών, σύμφωνα με τον Κ.Φ.Ε., όπως ισχύει » , μετατάσσονται/ μεταφέρονται κατά προτεραιότητα.
Επίσης, σχετικά με τους υπαλλήλους που έχουν τεθεί σε διαθεσιμότητα και απέκτησαν τρίτο παιδί εν μέσω της διαδικασίας της κινητικότητας, διευκρινίζεται ότι, οι ως άνω υπάλληλοι λογίζονται ως τρίτεκνοι για την κατά προτεραιότητα μετάταξη / μεταφορά τους, σύμφωνα με την υπ’ αριθμ. ΔΙΠΙΔΔ/Β.2/οικ. 24199/6.9.2013 Απόφαση του Υπουργού Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης (ΦΕΚ 2208 Β’ ), όπως ισχύει.
Οι προϋποθέσεις καθώς και τα απαιτούμενα δικαιολογητικά αναφέρονται στο ΦΕΚ 2208/Β΄/6.9.2013 «Ρύθμιση ειδικότερων θεμάτων σχετικών με τα κριτήρια και τη διαδικασία για την κατά προτεραιότητα μετάταξη ή μεταφορά των τρίτεκνων υπαλλήλων (άρθρο 91 του Ν. 4172/2013, ΦΕΚ 167/Α΄).»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου