ΟΤΑΝ......




Όταν η Χώρα στην οποία ζούμε αντιμετωπίζει οξύτατο ΔΗΜΟΓΡΑΦΙΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ, που οι ολέθριες επιπτώσεις του ήδη έχουν αρχίσει να εμφανίζονται στην κοινωνική ασφάλιση,στην παροχή πρόνοιας,στις συντάξεις, στην οργάνωση της εργασίας,στην μείωση της παραγωγικότητας,στην στελέχωση των ενόπλων δυνάμεων, στις αμοιβές,στην υποχώρηση του ρυθμού ανάπτυξης, στην οικονομική ύφεση,στην ποιοτική διαφοροποίηση πληθυσμού κ.ά),

Όταν τα στατιστικά στοιχεία της EUROSTAT, της Εθνικής Στατιστικής Υπηρεσίας και του ΟΗΕ για τα δημογραφικά δεδομένα του ελληνικού πληθυσμού είναι αμείλικτα και εμφανίζουν την Ελληνίδα με τον μικρότερο δείκτη γονιμότητας όχι μόνο στην Ευρώπη αλλά και παγκόσμια.Η δε πρόσφατη απογραφή του 2011 έδειξε ότι ο πληθυσμός της Χώρας με ελληνική υπηκοότητα είναι 9.900.000 άτομα,

Όταν οι γεννήσεις από Ελληνίδες μητέρες μόλις που έφτασαν τις 85.000 το 2012,

Όταν ο ειδικός κατά ηλικία δείκτης γονιμότητας την τελευταία 10ετία έχει μετατοπισθεί από την ομάδα ηλικιών 20 – 24 ετών, που ήταν στην δεκαετίας του ΄80, προς τις μεγαλύτερες ηλικίες στην ηλικιακή ομάδα 30 – 35. Ως αποτέλεσμα να περιορίζεται ο γόνιμος διαθέσιμος χρόνος(από 10 έτη σε 5 έτη),

Όταν για την 11ετία 1998-2008,το ποσοστό συμβολής της καθαρής εισροής μεταναστών στην αύξηση του πληθυσμού της χώρας ήταν 97,3% της συνολικής αύξησης του πληθυσμού,

Όταν η σχέση του οικονομικά ενεργού πληθυσμού και συνταξιούχων το 2013 είναι 2 :1,

Όταν σύμφωνα με στοιχεία του ΟΗΕ και CIA η Ελλάδα κατατάσσεται 188η στον ρυθμό αύξησης του πληθυσμού της, σε ρυθμό γεννήσεων 206η,σε δείκτη γονιμότητος 199η,με δείκτη γήρανση 18,2% σήμερα(αναμένεται να φτάσει το 2060 στο 30%), είναι η 4η πιο γηρασμένη χώρα παγκοσμίως,12η στην πιο μεγάλη μέση ηλικία,

Όταν η πρώτη από τις προτάσεις που περιέχονται στο ομόφωνο πόρισμα της διακομματικής επιτροπής της Bουλής του 1993 ήταν να ενταχθούν οι οικογένειες με 3 παιδιά στις πολύτεκνες. Παρ’ όλο ότι έχουν περάσει 20 χρόνια από τότε, δεν έχει ακόμα υλοποιηθεί με την δικαιολογία υψηλό το κόστος εφαρμογής της, ενώ είναι σε όλους γνωστό ότι διατίθενται τεράστια ποσά για έργα βιτρίνας (για να μην αναφερθεί κανείς στην αλόγιστη σπατάλη του δημόσιου χρήματος...),

Όταν καμιά συζήτηση δεν γίνεται για τη δημογραφική κρίση που μαστίζει τη χώρα εδώ και σχεδόν 30 χρόνια, κρίση που είναι η ρίζα του ασφαλιστικού προβλήματος,

Όταν τα ζευγάρια δεν αποκτούν τον αριθμό των παιδιών που επιθυμούν για: α) οικονομικούς(η ανεπάρκεια των εισοδημάτων τους) και β) λόγους που σχετίζονται με την έλλειψη μέτρων στήριξης της οικογένειας(η ελάχιστη βοήθεια που παρέχει το κράτος στην οικογένεια και το παιδί (έλλειψη βρεφονηπιακών σταθμών, ανεπαρκή οικογενειακά επιδόματα και φορολογικές απαλλαγές, ανεπαρκή σχολεία με ακατάλληλα ωράρια για εργαζόμενους γονείς κ.λπ.),

Όταν λόγω της σκληρότατης και άδικης αντιμετώπισης της Πολιτείας και ειδικότερα της Κυβερνήσεως τα τελευταία χρόνια των οικογενειών με τρία τέκνα, τις έχουν οδηγήσει στην φτώχεια και την εξαθλίωση, και να αδυνατούν να παρέξουν ακόμη και τα βασικά και στοιχειώδη για την επιβίωσή τους ως ανθρώπινες οντότητες πρωτίστως αλλά και την στήριξη για μόρφωση και αξιοπρεπή Παίδευση,

Όταν...,Όταν...,Όταν...,

Τότε,

το ελάχιστο που μπορούσαμε να πράξουμε εμείς οι γονείς με τρία τέκνα, ήταν και είναι να δημιουργούμε συλλόγους που θα έχουν σκοπό:

την ενημέρωση του κόσμου για την τραγική κατάσταση που ευρίσκεται η Χώρα όσον αφορά το δημογραφικό, την γήρανση του πληθυσμού και την υπογεννητικότητα και την άσκηση πίεσης προς την Πολιτεία να σταθεί μακρυά από ομιχλώδη ιδεολογήματα και να λάβει σοβαρών μέτρα με προοπτική, και όχι ευκαιριακές (ψηφοθηρικές) αποφάσεις που αίρονται μετά από λίγο χρόνο,

που στόχο θα έχουν την αναστροφή αυτής της σοβαρής κατάστασης.

Πότε επιτέλους θα αντιληφθούν τα κόμματα εξουσίας ότι το δημογραφικό αποτελεί το υπ' αριθμ.1 εθνικό μας πρόβλημα, βόμβα στα θεμέλια του Κράτους που έχει εκραγεί;

Το οφείλουμε ΟΛΟΙ ΜΑΣ στην ΕΛΛΑΔΑ

Δευτέρα 15 Ιουνίου 2015

ΕΝΑΡΞΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΕΠΙΣΙΤΙΣΤΙΚΗΣ ΒΟΗΘΕΙΑΣ ΕΠ Ι ΠΟΥ ΑΠΟΡΡΕΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΤΕΒΑ

Π Α Ν Ε Λ Λ Α Δ Ι Κ Η  Ο Μ Ο Σ Π Ο Ν Δ Ι Α  Τ Ρ Ι Τ Ε Κ Ν Ω Ν
(2θμιο σωματείο Αποφάσεις 125/2010 και 2/2015)
115 22  Μακρυνίτσης 9,ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΟΙ   ΑΘΗΝΑΙ
Τηλ.:6944161115,6944364283  e-mail:pespo3t@yahoo.gr

                                                                                                    Αθήναι 15-6-2015
Κοινοποιείται η ακόλουθη Υπουργική Απόφαση:




΄΄Καθορισμός εισοδηματικών και περιουσιακών κριτηρίων των ωφελούμενων του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Επισιτιστικής και Βασικής Υλικής Συνδρομής για το Ταμείο Ευρωπαϊκής Βοήθειας για τους Απόρους (TEBA/FEAD). Αριθμ. Δ23/οικ.19162/1277 (6)
Η ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΡΙΑ ΥΠΟΥΡΓΟΣ
ΕΡΓΑΣΙΑΣ, ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΚΑΙ
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ
Έχοντας υπόψη:
1) Τον Ν. 3861/2010 (ΦΕΚ 112, τ.Α΄) περί «Ενίσχυσης της διαφάνειας με υποχρεωτική ανάρτηση νόμων και πράξεων των κυβερνητικών, διοικητικών και αυτοδιοικητικών οργάνων στο διαδίκτυο «Πρόγραμμα Διαφάνεια και άλλες διατάξεις».
2) Τον Ν. 4052/2012 (ΦΕΚ 41, τ.Α΄) «Νόμος Αρμοδιότητας Υπουργείων Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης και Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης για εφαρμογή του νόμου «Έγκριση των Σχεδίων Συμβάσεων Χρηματοδοτικής Διευκόλυνσης μεταξύ του Ευρωπαϊκού Ταμείου Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητας (Ε.Τ.Χ.Σ.), της Ελληνικής Δημοκρατίας και της Τράπεζας της Ελλάδος,του Σχεδίου του Μνημονίου Συνεννόησης μεταξύ της Ελληνικής Δημοκρατίας της Ευρωπαϊκής Επιτροπής και της Τράπεζας της Ελλάδος και άλλες επείγουσες διατάξεις για τη μείωση του δημοσίου χρέους και τη διάσωση της εθνικής οικονομίας» και άλλες διατάξεις».
3) Τον Ν.4320/2015 (ΦΕΚ 29, τ.Α΄) «Ρυθμίσεις για τη λήψη άμεσων μέτρων για την αντιμετώπιση της ανθρωπιστικής κρίσης, την οργάνωση της Κυβέρνησης και των Κυβερνητικών οργάνων και λοιπές διατάξεις».
4) Τις διατάξεις της παρ 8 του, του άρθρου 45, του Ν. 4314/2014 (Α΄265) «Για τη διαχείριση, τον έλεγχο και την εφαρμογή αναπτυξιακών παρεμβάσεων για την προγραμματική περίοδο 2014−2020, Β) Ενσωμάτωση της Οδηγίας 2012/17 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 13ης Ιουνίου 2012 (ΕΕ L 156/16.6.2012) στο ελληνικό δίκαιο, τροποποίηση του Ν. 3419/2005 (Α΄297) και άλλες διατάξεις».
5) Το Π.δ. 113/2014 (Α΄180/29−08−2014) «Οργανισμός του Υπουργείου Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Πρόνοιας».
6) Το Π.δ. 24/2015 (Α΄20/27−01−2015) «Σύσταση και μετονομασία Υπουργείων, μεταφορά της Γενικής Γραμματείας Κοινωνικών Ασφαλίσεων».
7) Τον Κανονισμό (ΕΕ) αριθ. 223/2014 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 11ης Μαρτίου 2014 για το Ταμείο Ευρωπαϊκής Βοήθειας προς τους Απόρους και τον Συμπληρωματικό αυτού (ΕΕ) αριθ. 532/13−3−2014
8) Την Εκτελεστική απόφαση (ΕΕ) C (2014) 9803 final της 15ης Δεκεμβρίου 2014 σχετικά με την έγκριση του Επιχειρησιακού Προγράμματος Επισιτιστικής και Βασικής Υλικής Συνδρομής για το Ταμείο Ευρωπαϊκής Βοήθειας για τους Άπορους (TEBA/FEAD)
9) Την υπ’ αριθ. Υ56/16.2.2015 (Β΄ 253/20−2−2015) απόφαση: «Ανάθεση αρμοδιοτήτων στην Αναπληρώτρια Υπουργό Εργασίας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης, Θεανώ Φωτίου»
10) Την υπ’ αριθ. 9152/Δ9.2742/13−3−2015 απόφαση: «Διορισμός Γενικού Γραμματέα της Γενικής Γραμματείας Πρόνοιας του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης»
11) Την υπ’ αριθ. 604/24/4/2015 (Β΄770) κοινή Υπουργική απόφαση: «Σύστημα Διαχείρισης, Αξιολόγησης, Παρακολούθησης και Ελέγχου ενεργειών που συγχρηματοδοτούνται από το Ταμείο Ευρωπαϊκής Βοήθειας προς τους Απόρους (ΤΕΒΑ)».
12) Το γεγονός ότι με την απόφαση αυτή δεν προκαλείται δαπάνη σε βάρος του κρατικού προϋπολογισμού,
                                                                      αποφασίζουμε:
Τον ορισμό των εισοδηματικών και περιουσιακών κριτηρίων των ωφελούμενων, του Επιχειρησιακού
Προγράμματος Ι «Επισιτιστικής και Βασικής Υλικής Συνδρομής για το Ταμείο Ευρωπαϊκής Βοήθειας για τους Απόρους (TEBA/FEAD)», για την εφαρμογή των ρυθμίσεων της παραγράφου 8, του άρθρου 45 του Ν. 4314/2014 (Α΄265) «Για τη διαχείριση, τον έλεγχο και την εφαρμογή αναπτυξιακών παρεμβάσεων για την προγραμματική περίοδο 2014−2020, Β) Ενσωμάτωση της Οδηγίας 2012/17 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 13ης Ιουνίου 2012 (ΕΕ L 156/16.6.2012) στο ελληνικό δίκαιο, τροποποίηση του Ν. 3419/2005 (Α297) και άλλες διατάξεις», ως ακολούθως:
Άρθρο 1
Αντικείμενο − Σκοπός
Αντικείμενο της παρούσας απόφασης, αποτελεί ο καθορισμός των εισοδηματικών και περιουσιακών κριτηρίων των ωφελούμενων του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Επισιτιστικής και Βασικής Υλικής Συνδρομής για το Ταμείο Ευρωπαϊκής Βοήθειας για τους Απόρους (TEBA/FEAD)».
Ωφελούμενοι των παροχών του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Επισιτιστικής και Βασικής Υλικής Συνδρομής για το Ταμείο Ευρωπαϊκής Βοήθειας για τους Άπορους (TEBA/FEAD)», είναι άτομα και οικογένειες, τα οποία διαβιούν σε συνθήκες ακραίας φτώχειας, σύμφωνα με τα οριζόμενα στο άρθρο 3 της παρούσης.
Άρθρο 2
Ορισμοί
1. Ως «άτομα» νοούνται τα ενήλικα φυσικά πρόσωπα (άγαμα, διαζευγμένα, σε διάσταση ή σε χηρεία), που υποβάλλουν ατομική φορολογική δήλωση και δεν εμπίπτουν στις κατηγορίες των εξαρτώμενων μελών, όπως προσδιορίζονται στην παράγραφο 3.
2. Ως «οικογένεια» νοείται η ενότητα φυσικών προσώπων, που περιλαμβάνει ένα ή περισσότερα εξαρτώμενα μέλη ή ένα έγγαμο ζευγάρι ή ζευγάρι το οποίο έχει συνάψει σύμφωνο συμβίωσης, με ή χωρίς εξαρτώμενα μέλη.
3. Ως εξαρτώμενα μέλη σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ. 1 του άρθρου 11 του Ν. 4172/13 θεωρούνται:
α. Τα άγαμα τέκνα, εφόσον:
− είναι ανήλικα ή
− είναι ενήλικα έως 25 ετών και φοιτούν σε σχολές ή σχολεία ή ινστιτούτα επαγγελματικής εκπαίδευσης ή κατάρτισης της ημεδαπής ή αλλοδαπής ή
− είναι ενήλικα έως 25 ετών και είναι εγγεγραμμέναστα μητρώα ανέργων του ΟΑΕΔ ή υπηρετούν τη στρατιωτική τους θητεία.
β. Τα παρακάτω φυσικά πρόσωπα με ποσοστό αναπηρίας τουλάχιστον 67% εφόσον είναι άγαμα, διαζευγμένα σε χηρεία:
− τέκνα ενός ή και των δυο συζύγων/γονέων
− αδελφοί και αδελφές ενός εκ των δυο συζύγων/γονέων
γ. Οι ανιόντες
δ. Τα ανήλικα που στερούνται και των δυο φυσικών τους γονέων και έχουν έως τρίτου βαθμού συγγένεια με έναν εκ των δυο συζύγων/γονέων της οικογένειας, εφόσον δεν έχει εκδοθεί δικαστική απόφαση που αναθέτει την επιμέλεια σε άλλο πρόσωπο.
4. Τα φυσικά πρόσωπα που αναφέρονται στις περιπτώσεις α, γ και δ, δεν θεωρούνται εξαρτώμενα μέλη εάν το ετήσιο ατομικό τους εισόδημα υπερβαίνει το ποσό των 3.000 ευρώ.
5. Τα φυσικά πρόσωπα της περίπτωσης β. δεν θεωρούνται εξαρτώμενα μέλη εάν το ετήσιο ατομικό τους εισόδημα υπερβαίνει το ποσό των 6.000 ευρώ.
6. Ως βρεφική ηλικία για της ανάγκες του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Επισιτιστικής και Βασικής Υλικής Συνδρομής για το Ταμείο Ευρωπαϊκής Βοήθειας για τους Απόρους (TEBA/FEAD)», χαρακτηρίζεται το διάστημα από τη γέννηση του παιδιού, έως το τέλος του 2ου έτους.
7. Ως «άστεγοι» για της ανάγκες του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Επισιτιστικής και Βασικής Υλικής Συνδρομής για το Ταμείο Ευρωπαϊκής Βοήθειας για τους Απόρους (TEBA/FEAD)», θεωρούνται τα άτομα που διαμένουν, σε δημόσιους ή εξωτερικούς χώρους, διανυκτερεύουν σε ξενώνες ύπνου ή διαβιούν σε προσωρινά ή πρόχειρα καταλύματα, τα οποία δεν πληρούν τις αναγκαίες τεχνικές προδιαγραφές και δεν διαθέτουν τις βασικές υπηρεσίες ύδρευσης και ηλεκτροδότησης.
 Άρθρο 3
Κριτήρια επιλεξιμότητας
Α. Εισοδηματικά κριτήρια
Το εισόδημα του ωφελούμενου, όπως προκύπτει από την φορολογική δήλωση του τελευταίου οικονομικού έτους, δεν πρέπει να υπερβαίνει τα παρακάτω όρια πραγματικού εισοδήματος: 3.000 € ετησίως για με μονωμένο άτομο και 4.500 € ετησίως για το ζευγάρι,προσαυξανόμενο κατά 1.500 € για κάθε ενήλικο εξαρτώμενο μέλος της οικογένειας και 900 € ετησίως για κάθε ανήλικο εξαρτώμενο μέλος της οικογένειας. Στη μονογονεϊκή οικογένεια (οικογένεια που προστατεύεται από έναν μόνο γονέα, άγαμο, σε χηρεία ή διαξευγμένο) το πρώτο εξαρτώμενο ανήλικο μέλος λογίζεται ως ενήλικας.
Ενδεικτικά παρατίθενται οι ακόλουθες περιπτώσεις:
Οικογενειακή κατάσταση
Μεμονωμένο άτομο                           Ετήσιο Εισόδημα      Μηνιαίο Εισόδημα
                                                                         3.000€                         250€
Οικογένεια χωρίς ανήλικο
εξαρτώμενο μέλος ή άτομο
με 1 ανήλικο εξαρτώμενο μέλος               4.500€                        375€
Οικογένεια με 1 ανήλικο
εξαρτώμενο μέλος ή άτομο
με 2 ανήλικα εξαρτώμενα μέλη               5.400€                         450€
Οικογένεια με 2 ανήλικα
εξαρτώμενα μέλη ή άτομο
με 3 ανήλικα εξαρτώμενα μέλη                6.300€                         525€
Οικογένεια με 3 ανήλικα
εξαρτώμενα μέλη ή άτομο
με 4 ανήλικα εξαρτώμενα μέλη               7.200€                         600€
Οικογένεια με 4 ανήλικα
εξαρτώμενα μέλη ή άτομο
με 5 ανήλικα εξαρτώμενα μέλη               8.100€                          675€
Πραγματικό εισόδημα: νοείται το συνολικό καθαρό πραγματικό εισόδημα όλων των κατηγοριών (ημεδαπής ή αλλοδαπής προέλευσης), που έλαβαν όλα τα μέλη της ωφελούμενης μονάδας στη διάρκεια του οικονομικού έτους − μετά την αφαίρεση των φόρων, των εισφορών για κοινωνική ασφάλιση, των κρατήσεων του Ν. 4093/2012 ή υπέρ δημοσίου, της εισφοράς αλληλεγγύης του Ν. 3986/2011. Στο συνολικό καθαρό πραγματικό εισόδημα συμπεριλαμβάνεται και το σύνολο των επιδομάτων και άλλων ενισχύσεων, με τις εξαιρέσεις που αναφέρονται παρακάτω, καθώς και το εισόδημα που απαλλάσσεται από το φόρο ή φορολογείται με ειδικό τρόπο.
Στο συνολικό πραγματικό εισόδημα δεν περιλαμβάνονται: α. αντικειμενικές δαπάνες και τεκμήρια διαβίωσης
β. Διατροφές που καταβάλλονται στο ανήλικο τέκνο με δικαστική απόφαση, ή με συμβολαιογραφική πράξη ή με ιδιωτικό έγγραφο, το επίδομα αναδοχής, καθώ και το εξωϊδρυματικό επίδομα ή προνοιακά επιδόματα αναπηρίας που χορηγούνται από το κράτος, κατά τα προβλεπόμενα στο άρθρο 11 παρ. 3 του Ν. 4172/2013.
Β. Περιουσιακά κριτήρια
α. Η συνολική φορολογητέα αξία της ακίνητης περιουσίας (στην Ελλάδα ή/και στο εξωτερικό) να μην υπερβαίνει τις 115.000 ευρώ κατ’ άτομο, προσαυξανόμενη κατά 20.000 ευρώ για κάθε επιπλέον ενήλικα και κατά 15.000 για κάθε εξαρτώμενο ανήλικο και με ανώτατο συνολικό όριο για κάθε άτομο ή οικογένεια το ποσό των 250.000 ευρώ.
β. Το συνολικό ύψος των καταθέσεων του ατόμου ή του συνόλου των μελών της οικογένειας σε όλα τα πιστωτικά ιδρύματα της χώρας και του εξωτερικού ή/και η τρέχουσα αξία μετοχών, ομολόγων κ.λπ., να μην υπερβαίνει για το τελευταίο οικονομικό έτος το διπλάσιο του ορίου εισοδήματος για την λήψη των παροχών της παρούσας απόφασης.
γ. Δεν γίνονται δεκτές αιτήσεις ατόμων και οικογενειών τα οποία έχουν στην ιδιοκτησία τους αεροσκάφη, ελικόπτερα IX, ανεμόπτερα και δεξαμενές κολύμβησης (πισίνες), και ιδιωτικά σκάφη αναψυχής, άνω των 5 μέτρων και με κινητήρα ισχύος άνω των 50 κυβικών εκατοστών.
 Εξαιρέσεις
α. Άτομα, τα οποία φυλοξενούνται ή περιθάλπονται σε Μονάδες Κλειστής Φροντίδας ή σε Στέγες Υποστηριζόμενης Διαβίωσης, δεν ωφελούνται των παροχών της παρούσας απόφασης.
β. Άτομα, τα οποία φιλοξενούνται σε Μονάδες Ψυχοκοινωνικής Αποκατάστασης (Οικοτροφεία, Ξενώνες) ή είναι ωφελούμενοι του Προγράμματος Προστατευμένων Διαμερισμάτων του αρ. 9 του Ν.2716/1999, δεν ωφελούνται των παροχών της παρούσας απόφασης.
γ. Άτομα ή οικογένειες, οι οποίοι είναι ωφελούμενοι του προγράμματος «Στέγαση και Επανένταξη» και για όσο διαρκεί η υλοποίηση του προγράμματος, δεν ωφελούνται των παροχών της παρούσας απόφασης.
δ. Άτομα τα οποία αν και είχαν την υποχρέωση, δεν υπέβαλαν δήλωση φορολογίας εισοδήματος (Ε1, Ε2 και Ε3) και δήλωση ακίνητης περιουσίας για το τελευταίο οικονομικό έτος, δεν ωφελούνται των παροχών της παρούσας απόφασης, εκτός εάν υποβάλουν εκπρόθεσμα τις αντίστοιχες δηλώσεις. Η παρούσα εξαίρεση δεν αφορά στην ομάδα των αστέγων.
Άρθρο 5
Έναρξη ισχύος
Η απόφαση αυτή ισχύει από τη δημοσίευση της στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.
Η απόφαση αυτή να δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.
Αθήνα, 27 Μαΐου 2015
Η ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΡΙΑ ΥΠΟΥΡΓΟΣ
ΘΕΑΝΩ ΦΩΤΙΟΥ΄΄


ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΟΜΗ ΑΝΑ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ/ΕΠΙΚΕΦΑΛΗ ΣΥΜΠΡΑΞΗΣ/ΔΗΜΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΥΛΛΟΓΟ ΤΡΙΤΕΚΝΩΝ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ,ΟΠΟΥ ΤΟΥΣ ΕΧΕΙ ΣΤΑΛΕΙ Η ΣΧΕΤΙΚΗ ΥΑ ΚΑΤΑΝΟΜΗΣ ΓΙΑ ΕΝΑΡΞΗ ΤΩΝ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΩΝ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου