ΟΤΑΝ......




Όταν η Χώρα στην οποία ζούμε αντιμετωπίζει οξύτατο ΔΗΜΟΓΡΑΦΙΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ, που οι ολέθριες επιπτώσεις του ήδη έχουν αρχίσει να εμφανίζονται στην κοινωνική ασφάλιση,στην παροχή πρόνοιας,στις συντάξεις, στην οργάνωση της εργασίας,στην μείωση της παραγωγικότητας,στην στελέχωση των ενόπλων δυνάμεων, στις αμοιβές,στην υποχώρηση του ρυθμού ανάπτυξης, στην οικονομική ύφεση,στην ποιοτική διαφοροποίηση πληθυσμού κ.ά),

Όταν τα στατιστικά στοιχεία της EUROSTAT, της Εθνικής Στατιστικής Υπηρεσίας και του ΟΗΕ για τα δημογραφικά δεδομένα του ελληνικού πληθυσμού είναι αμείλικτα και εμφανίζουν την Ελληνίδα με τον μικρότερο δείκτη γονιμότητας όχι μόνο στην Ευρώπη αλλά και παγκόσμια.Η δε πρόσφατη απογραφή του 2011 έδειξε ότι ο πληθυσμός της Χώρας με ελληνική υπηκοότητα είναι 9.900.000 άτομα,

Όταν οι γεννήσεις από Ελληνίδες μητέρες μόλις που έφτασαν τις 85.000 το 2012,

Όταν ο ειδικός κατά ηλικία δείκτης γονιμότητας την τελευταία 10ετία έχει μετατοπισθεί από την ομάδα ηλικιών 20 – 24 ετών, που ήταν στην δεκαετίας του ΄80, προς τις μεγαλύτερες ηλικίες στην ηλικιακή ομάδα 30 – 35. Ως αποτέλεσμα να περιορίζεται ο γόνιμος διαθέσιμος χρόνος(από 10 έτη σε 5 έτη),

Όταν για την 11ετία 1998-2008,το ποσοστό συμβολής της καθαρής εισροής μεταναστών στην αύξηση του πληθυσμού της χώρας ήταν 97,3% της συνολικής αύξησης του πληθυσμού,

Όταν η σχέση του οικονομικά ενεργού πληθυσμού και συνταξιούχων το 2013 είναι 2 :1,

Όταν σύμφωνα με στοιχεία του ΟΗΕ και CIA η Ελλάδα κατατάσσεται 188η στον ρυθμό αύξησης του πληθυσμού της, σε ρυθμό γεννήσεων 206η,σε δείκτη γονιμότητος 199η,με δείκτη γήρανση 18,2% σήμερα(αναμένεται να φτάσει το 2060 στο 30%), είναι η 4η πιο γηρασμένη χώρα παγκοσμίως,12η στην πιο μεγάλη μέση ηλικία,

Όταν η πρώτη από τις προτάσεις που περιέχονται στο ομόφωνο πόρισμα της διακομματικής επιτροπής της Bουλής του 1993 ήταν να ενταχθούν οι οικογένειες με 3 παιδιά στις πολύτεκνες. Παρ’ όλο ότι έχουν περάσει 20 χρόνια από τότε, δεν έχει ακόμα υλοποιηθεί με την δικαιολογία υψηλό το κόστος εφαρμογής της, ενώ είναι σε όλους γνωστό ότι διατίθενται τεράστια ποσά για έργα βιτρίνας (για να μην αναφερθεί κανείς στην αλόγιστη σπατάλη του δημόσιου χρήματος...),

Όταν καμιά συζήτηση δεν γίνεται για τη δημογραφική κρίση που μαστίζει τη χώρα εδώ και σχεδόν 30 χρόνια, κρίση που είναι η ρίζα του ασφαλιστικού προβλήματος,

Όταν τα ζευγάρια δεν αποκτούν τον αριθμό των παιδιών που επιθυμούν για: α) οικονομικούς(η ανεπάρκεια των εισοδημάτων τους) και β) λόγους που σχετίζονται με την έλλειψη μέτρων στήριξης της οικογένειας(η ελάχιστη βοήθεια που παρέχει το κράτος στην οικογένεια και το παιδί (έλλειψη βρεφονηπιακών σταθμών, ανεπαρκή οικογενειακά επιδόματα και φορολογικές απαλλαγές, ανεπαρκή σχολεία με ακατάλληλα ωράρια για εργαζόμενους γονείς κ.λπ.),

Όταν λόγω της σκληρότατης και άδικης αντιμετώπισης της Πολιτείας και ειδικότερα της Κυβερνήσεως τα τελευταία χρόνια των οικογενειών με τρία τέκνα, τις έχουν οδηγήσει στην φτώχεια και την εξαθλίωση, και να αδυνατούν να παρέξουν ακόμη και τα βασικά και στοιχειώδη για την επιβίωσή τους ως ανθρώπινες οντότητες πρωτίστως αλλά και την στήριξη για μόρφωση και αξιοπρεπή Παίδευση,

Όταν...,Όταν...,Όταν...,

Τότε,

το ελάχιστο που μπορούσαμε να πράξουμε εμείς οι γονείς με τρία τέκνα, ήταν και είναι να δημιουργούμε συλλόγους που θα έχουν σκοπό:

την ενημέρωση του κόσμου για την τραγική κατάσταση που ευρίσκεται η Χώρα όσον αφορά το δημογραφικό, την γήρανση του πληθυσμού και την υπογεννητικότητα και την άσκηση πίεσης προς την Πολιτεία να σταθεί μακρυά από ομιχλώδη ιδεολογήματα και να λάβει σοβαρών μέτρα με προοπτική, και όχι ευκαιριακές (ψηφοθηρικές) αποφάσεις που αίρονται μετά από λίγο χρόνο,

που στόχο θα έχουν την αναστροφή αυτής της σοβαρής κατάστασης.

Πότε επιτέλους θα αντιληφθούν τα κόμματα εξουσίας ότι το δημογραφικό αποτελεί το υπ' αριθμ.1 εθνικό μας πρόβλημα, βόμβα στα θεμέλια του Κράτους που έχει εκραγεί;

Το οφείλουμε ΟΛΟΙ ΜΑΣ στην ΕΛΛΑΔΑ

Δευτέρα 10 Νοεμβρίου 2014

ΥΑ ΓΙΑ ΡΥΘΜΙΣΗ ΛΗΞΙΠΡΟΘΕΣΜΩΝ ΟΦΕΙΛΩΝ ΤΟΥ Ν.4305/2014


 ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
Αθήνα, 7 /11/2014
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ, ΚΟΙΝ. ΑΣΦΑΛ. & ΠΡΟΝΟΙΑΣ
Αρ. Φακέλου: Β/7
ΓΕΝ. Δ/ΝΣΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
Αρ. Πρ.: οικ.39703/2829
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ Π/Υ & ΔΗΜΟΣΙΟΝΟΜΙΚΩΝ ΑΝΑΦΟΡΩΝ
ΤΜΗΜΑ Β’
ΠΡΟΣ:
Πίνακας αποδεκτών
Ταχ. Δ/νση: Σταδίου 29
Τ.Κ.: 101 10
Πληροφορίες τηλ.: 210 3368086- 8095 - 8083






ΘΕΜΑ: Ρύθμιση ληξιπρόθεσμων οφειλών του Ν.4305/2014

 Σας γνωρίζουμε ότι στο ΦΕΚ 237/A΄ δημοσιεύτηκε ο Ν. 4305/2014 με τις διατάξεις του άρθρου 54 του οποίου θεσπίζεται μεταβατικό πλαίσιο ρύθμισης οφειλών προς τους ΦΚΑ πλην ΝΑΤ. Με το νόμο αυτό θεσπίζεται ένα ευνοϊκό, δίκαιο και ευέλικτο σύστημα ρύθμισης οφειλών, που επιτρέπει την εξόφληση ληξιπρόθεσμων οφειλών με σημαντικές εκπτώσεις σε πρόστιμα, προσαυξήσεις και λοιπές επιβαρύνσεις που φθάνουν ως και την πλήρη απαλλαγή αυτών. Επίσης, εξασφαλίζεται η ίση μεταχείριση των οφειλετών που υπήχθησαν στη ρύθμιση της «νέας αρχής» του ν. 4152/2013 και ήταν συνεπείς, με τους υπαγόμενους στη νέα ρύθμιση, ενώ επιπλέον για όσους διατηρήσουν τη ρύθμιση της «νέας αρχής» του ν. 4152/2013, προβλέπεται το πρόσθετο ευεργέτημα της μείωσης των προσαυξήσεων, τελών καθυστέρησης και λοιπών επιβαρύνσεων, αναδρομικά από την ημερομηνία ένταξης στη ρύθμιση της Νέας Αρχής του Ν.4152/2013, κατά ποσοστό 20%.
 Κρίσιμης σημασίας παράμετρος και απαραίτητη προϋπόθεση για την υπαγωγή στο νέο σύστημα ρύθμισης οφειλών είναι η υποβολή των αναλυτικών περιοδικών δηλώσεων (όπου αυτή προβλέπεται) και η πιστοποιημένη καταβολή των τρεχουσών ασφαλιστικών εισφορών από 1 Οκτωβρίου 2014 και εφεξής.
Καταληκτική ημερομηνία για την υποβολή αιτήσεων υπαγωγής στη νέα ρύθμιση ορίζεται η τελευταία εργάσιμη ημέρα του Μαρτίου 2015. Δεδομένου ότι το δικαίωμα υπαγωγής στο νέο σύστημα ρύθμισης οφειλών ασκείται έως τις 31/3/2015, απαραίτητη προϋπόθεση υπαγωγής, αποτελεί η συνεπής καταβολή των τρεχουσών εισφορών των προηγούμενων της υπαγωγής μηνών.

 Επισημαίνεται ότι με το νέο πλαίσιο ρύθμισης:
 Οι οφειλές δύνανται να ρυθμιστούν σε έως 100 δόσεις
 Το ετήσιο επιτόκιο από 1-1-2013, με το οποίο βαρύνεται η κύρια οφειλή η οποία ρυθμίζεται, μειώνεται σε 4,56%
 Προβλέπεται η υποβολή αίτησης άπαξ επανένταξης στη ρύθμιση, σε περιπτώσεις απώλειάς της για λόγους ανωτέρας βίας
 Λαμβάνεται μέριμνα προκειμένου να εξασφαλιστεί η ίση μεταχείριση μεταξύ των οφειλετών που υπήχθησαν στη ρύθμιση της Νέα Αρχής του Ν.4152/2013, όπως ισχύει, και όσων υπαχθούν στη ρύθμιση του παρόντος άρθρου.

 Α. Ειδικότερα, στη νέα ρύθμιση μπορούν να υπαχθούν:
α) Οφειλές στους ΦΚΑ, πλην ΝΑΤ, που έχουν καταστεί ληξιπρόθεσμες την 1/10/2014, ως ακολούθως:

 Δόσεις
Ποσοστό έκπτωσης επί των νομίμων προσαυξήσεων, τελών καθυστέρησης και λοιπών επιβαρύνσεων, (όπως αυτά έχουν διαμορφωθεί στις 31/12/12)
Ποσό κύριας οφειλής (Ευρώ)
Ελάχιστο ποσό μηνιαίας δόσης (Ευρώ)

 Α
Εφάπαξ
100%
έως 1.000.000,00
-
Β
έως 12
90%
»
50,00
Γ
έως 24
80%
»
»
Δ
έως 36
70%
»
»
Ε
έως 48
60%
»
»
Στ
έως 60
50%
»
»
Ζ
έως 72
30%
»
»
Η
έως 100
20%
έως 15.000,00
»
β) οφειλές μέχρι την1/10/2014 που τελούν σε αναστολή διοικητική ή δικαστική ή εκ του νόμου, κατόπιν αίτησης του οφειλέτη.
Δεδομένης της διαφοροποίησης των ημερομηνιών καταβολής ασφαλιστικών εισφορών ανά Ταμείο, στις διατάξεις του Ν.4305/14 υπάγονται οι οφειλές προς ασφαλιστικούς οργανισμούς, που αφορούν ενδεικτικά:
 Για το ΙΚΑ_ΕΤΑΜ: Οφειλές έως και μισθολογικής περιόδου Αυγούστου 2014.
 Για τον ΟΑΕΕ: Οφειλές έως και περιόδου Ιουλίου-Αυγούστου 2014.

γ) Για την ένταξη στην παρούσα ρύθμιση απαιτείται μόνο η υποβολή αίτησης υπαγωγής.
δ) Η πρώτη δόση καταβάλλεται έως την 21η του μήνα υποβολής της αίτησης υπαγωγής και εφόσον δεν είναι εργάσιμη την επόμενη εργάσιμη ημέρα. Οι επόμενες δόσεις καταβάλλονται έως την 21η κάθε μήνα και εφόσον δεν είναι εργάσιμη την επόμενη εργάσιμη ημέρα.
Διευκρινίζεται ότι:
 στις διατάξεις του Ν.4305/14, εμπίπτουν οι πάσης φύσεως οφειλές προς ασφαλιστικούς οργανισμούς από ενεργούς ή ανενεργούς ασφαλισμένους κοκ.
 σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να παραμείνει τμήμα της οφειλής που να μην έχει υπαχθεί σε ρύθμιση
 η ρύθμιση του Ν.4305/2014 έχει εφαρμογή για κύριες οφειλές έως 1.000.000 €. Για ποσά κύριας οφειλής άνω του 1.000.000 €, παραμένουν σε ισχύ οι διατάξεις του Ν.4152/2013.

Γ. Με την υπαγωγή στη ρύθμιση και την πληρωμή της 1ης δόσης:
α) Χορηγείται στους υπόχρεους μηνιαίο πιστοποιητικό οφειλών, στο οποίο πιστοποιείται και το υπολειπόμενο ποσό οφειλής και το οποίο επέχει θέση αποδεικτικού ασφαλιστικής ενημερότητας.
Για τις επιχειρήσεις του εδαφίου ε΄ της παρ. 5 του άρθρου 8 του α.ν. 1846/1951 που θα υπαχθούν σε καθεστώς ρύθμισης κατά τις διατάξεις του παρόντος άρθρου και είναι συνεπείς με τους όρους αυτής, θα χορηγείται πιστοποιητικό οφειλής, για την είσπραξη λογαριασμών δημοσίου έργου, χωρίς παρακράτηση, εφόσον το έργο για το οποίο χορηγείται το πιστοποιητικό δεν οφείλει τρέχουσες ή ληξιπρόθεσμες οφειλές. Σε περίπτωση ύπαρξης οφειλής του έργου θα χορηγείται πιστοποιητικό οφειλής με παρακράτηση τη συνολική οφειλή του έργου.
β) Αναστέλλεται η ποινική δίωξη σε βάρος των υπευθύνων κατά τις διατάξεις των παραγράφων 1 και 2 του άρθρου 1 του α.ν. 86/1967 (Α΄ 136) και αναβάλλεται η εκτέλεση της ποινής που επιβλήθηκε ή, εφόσον άρχισε η εκτέλεσή της, διακόπτεται. Κατά το χρονικό διάστημα της αναστολής της ποινικής δίωξης αναστέλλεται η παραγραφή του αδικήματος, κατά παρέκκλιση των χρονικών περιορισμών του άρθρου 113 του ΠΚ.
γ) Αναστέλλεται η λήψη αναγκαστικών μέτρων και η συνέχιση της διαδικασίας της αναγκαστικής εκτέλεσης επί κινητών ή ακινήτων. Αν ο οφειλέτης απωλέσει το ευεργέτημα της ρύθμισης, τα μέτρα που έχουν ανασταλεί συνεχίζονται.
δ) Αναστέλλεται η παραγραφή των οφειλών, σύμφωνα με τα οριζόμενα στις διατάξεις της παρ. 8 του άρθρου 2 του ν. 2556/1997 (Α΄ 270).
Δ. Η ρύθμιση απώλλυται όταν ο οφειλέτης δεν καταβάλλει εμπρόθεσμα, τις τρέχουσες εισφορές και τις προβλεπόμενες δόσεις της ρύθμισης.
Κατ΄εξαίρεση, ο οφειλέτης δεν εκπίπτει της ρύθμισης στις περιπτώσεις για τις οποίες, ενώ καταβάλλει τις τρέχουσες εισφορές:
α) δεν καταβάλλει εμπρόθεσμα μέχρι δύο (2) δόσεις ανά έτος προγράμματος ρύθμισης (για χρονικό διάστημα μέχρι ενός μηνός η κάθε δόση) ή
β) δεν καταβάλλει εμπρόθεσμα μία δόση της ρύθμισης ανά έτος προγράμματος ρύθμισης, για χρονικό διάστημα μέχρι δύο (2) μηνών.
Οι ανωτέρω περιπτώσεις α) και β) δύνανται να εφαρμοστούν μετά την πάροδο εξαμήνου από την ένταξη στη ρύθμιση. Ως έτος προγράμματος ρύθμισης νοείται το 12μηνο με έναρξη από την ημερομηνία ένταξης στη ρύθμιση. Για τις ως άνω περιπτώσεις α΄ και β΄ η καθυστέρηση καταβολής δόσης συνεπάγεται την επιβάρυνση αυτής με μηνιαία προσαύξηση δύο τοις εκατό (2%).
Ειδικότερα, σε περιπτώσεις απώλειας της ρύθμισης για λόγους ανωτέρας βίας ο οφειλέτης δύναται εντός δύο (2) μηνών από την απώλεια αυτής να υποβάλει άπαξ αίτηση επανένταξής του στη ρύθμιση με τους ίδιους όρους και προϋποθέσεις και για τον εναπομείναντα αριθμό δόσεων αυτής.
Σε περίπτωση απώλειας της ρύθμισης καθίσταται απαιτητό το σύνολο του υπολοίπου της οφειλής και των προηγούμενων προσαυξήσεων και τόκων, τα οποία αναβιώνουν αναδρομικά, χωρίς τις εκπτώσεις του πίνακα της παραγράφου Α της παρούσας. Διευκρινίζεται ότι στην περίπτωση απώλειας της ρύθμισης, το υπόλοιπο της κύριας οφειλής υπολογίζεται εκ νέου από 1.1.2013 με ετήσιο επιτόκιο που καθορίζεται στην παράγραφο 11, της Υποπαραγράφου ΙΑ.2 της Παραγράφου ΙΑ΄του Ν.4152/2013.
Ε. Οι εκπρόθεσμες τρέχουσες εισφορές επιβαρύνονται με το ετήσιο επιτόκιο που καθορίζεται στην παράγραφο 11, της Υποπαραγράφου ΙΑ.2 της Παραγράφου ΙΑ΄του Ν.4152/2013.
ΣΤ. Όσον αφορά στους οφειλέτες, οι οποίοι μέχρι την ημερομηνία έναρξης εφαρμογής του παρόντος νόμου, έχουν υπαχθεί στη ρύθμιση της Νέας Αρχής του Ν.4152/2013, και των οποίων η ρύθμιση είναι ενεργή, εφαρμόζονται οι μεταβατικές διατάξεις της παρ.17 του άρθρου 54 του νόμου 4305/14.
Συγκεκριμένα, στους οφειλέτες αυτούς, παρέχονται δύο επιλογές:
α) να υπαχθούν στη νέα ρύθμιση για το υπόλοιπο της οφειλής τους, ενώ ταυτόχρονα θα υπόκεινται αναδρομικά από 1.1.2013 σε επιτόκιο 4,56% και θα τύχουν αναδρομικά από την ένταξή τους στην προηγούμενη ρύθμιση (Νέα Αρχή του Ν.4152/2013) των εκπτώσεων της νέας ρυθμίσεως.
β) να διατηρήσουν τη ρύθμιση της Νέας Αρχής του Ν.4152/2013, ενώ ταυτόχρονα θα υπόκεινται αναδρομικά από 1.1.2013 σε επιτόκιο 4,56% και θα τύχουν αναδρομικά από την ένταξή τους στην προηγούμενη ρύθμιση (Νέα Αρχή) των εκπτώσεων της νέας ρυθμίσεως, καθώς και μια πρόσθετη μείωση 20% επί των προσαυξήσεων, τελών καθυστέρησης και λοιπών επιβαρύνσεων αναδρομικά από την ημερομηνία ένταξης στη ρύθμιση της Νέας Αρχής του Ν.4152/2013.
γ) οι ειδικότερες λεπτομέρειες εφαρμογής των ανωτέρω παραγράφων α) και β) θα καθοριστούν σε Υπουργική Απόφαση η οποία θα εκδοθεί εντός προθεσμίας ενός μηνός από τη δημοσίευση του Ν. 4305/14.
Ζ. Συμψηφισμοί.
α) Ο συμψηφισμός ΦΠΑ και Φόρου Εισοδήματος με ασφαλιστικές οφειλές (περ.2, Υποπαρ.ΙΑ.2, παρ.ΙΑ, αρθ. Πρώτο του Ν.4254/2014) εφαρμόζεται για οφειλές που υπάγονται στη νέα ρύθμιση, μέχρι του ποσού που αντιστοιχεί έως το 1/7 των υπολειπόμενων δόσεων. Στην περίπτωση εφαρμογής των διαδικασιών συμψηφισμού εξοφλούνται κατά προτεραιότητα οι τελευταίες δόσεις.
β) Οι παρακρατήσεις της περ. 1 της Υποπαραγράφου ΙΑ.2, παρ.ΙΑ, του άρθρου Πρώτου του Ν.4254/14 (ΦΕΚ 85, Α) διενεργούνται μέχρι του ύψους οφειλών που αντιστοιχούν στις ετήσιες ασφαλιστικές εισφορές του οικείου φορέα. Στην περίπτωση που οι ληξιπρόθεσμες οφειλές έχουν ρυθμιστεί κατά τη διαδικασία παρακράτησης εξοφλούνται κατά προτεραιότητα οι τελευταίες δόσεις.
γ) Το ποσόν της οφειλής που συμψηφίζεται ή παρακρατείται σύμφωνα με τις ανωτέρω παραγράφους α) και β) τυγχάνει απαλλαγής επί του εναπομείναντος ποσού των προσαυξήσεων εκπρόθεσμης καταβολής σε ποσοστό ίσο με αυτό που αντιστοιχεί στον αριθμό των μηνιαίων δόσεων που τελικά διαμορφώνεται μετά τον συμψηφισμό ή την παρακράτηση.
Η. Υποβολή αιτήσεων
Για τις οφειλές που έχουν μεταφερθεί στο ΚΕΑΟ οι αιτήσεις υποβάλλονται απευθείας στα κατά τόπο αρμόδια Περιφερειακά ΚΕΑΟ. Για τις λοιπές οφειλές του ΙΚΑ_ΕΤΑΜ, δεδομένου ότι διενεργείται μηνιαίως ο έλεγχος δηλωθεισών – καταβληθεισών εισφορών (ΕΔΚ) στις ΑΠΔ, η αίτηση για ρύθμιση υποβάλλεται απευθείας στο κατά τόπο αρμόδια Περιφερειακά ΚΕΑΟ και στις ταμειακές υπηρεσίες των Υποκαταστημάτων του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ. Για το σύνολο των οφειλών του ΙΚΑ_ΕΤΑΜ μετά την καταχώριση της αίτησης εκδίδεται άμεσα και αμελλητί η απόφαση ρύθμισης με βάση τις οφειλές που, κατά την ημερομηνία έκδοσης της απόφασης εμφανίζονται ως ληξιπρόθεσμες στη βάση δεδομένων του ΟΠΣ-ΙΚΑ βάσει των ΕΔΚ των ΑΠΔ. Αμέσως μετά την έκδοση της απόφασης, ενημερώνεται το Τμήμα Εσόδων του αρμόδιου υποκαταστήματος του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ για να προβεί σε έλεγχο. Αν από τον έλεγχο προκύψει οφειλή αναγόμενη σε χρονική περίοδο της ρύθμισης, είναι δυνατή είτε η εφάπαξ εξόφλησή της είτε η ένταξή της στη ρύθμιση με ανακαθορισμό του ποσού των δόσεων.
Θ. Από την 31η Οκτωβρίου 2014, ημερομηνία δημοσίευσης του Ν. 4305/2014, δεν επιτρέπεται η χορήγηση ρυθμίσεων τμηματικής καταβολής κατά τις διατάξεις της υποπαραγράφου ΙΑ.2, της παρ.ΙΑ΄του Ν.4152/13 (νέα αρχή) για τους οφειλέτες που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής του άρθρου 54 του Ν. 4305/14 (οφειλές που έχουν καταστεί ληξιπρόθεσμες την 1/10/2014 ύψους έως ένα εκατομμύριο ευρώ). Επιτρέπεται η χορήγηση ρυθμίσεων τμηματικής καταβολής κατά τις διατάξεις της υποπαραγράφου ΙΑ.1, της παρ.ΙΑ΄του Ν.4152/13 (πάγια ρύθμιση). Επίσης επιτρέπεται η κατά τις διατάξεις της υποπαραγράφου ΙΑ.2, της παρ.ΙΑ΄του Ν.4152/13 (νέα αρχή) χορήγηση ρυθμίσεων τμηματικής καταβολής, για οφειλές άνω του ενός εκατομμυρίου ευρώ.
Οι διοικητές των Ταμείων καλούνται να ενημερώσουν άμεσα και με κάθε πρόσφορο τρόπο τους οφειλέτες τους και να διασφαλίσουν την άμεση και απρόσκοπτη εφαρμογή των διατάξεων του Ν.4305/14.
Παραμένουμε στη διάθεσή σας για κάθε περαιτέρω διευκρίνιση.
Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ, ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΝΟΙΑΣ
ΙΩΑΝΝΗΣ ΒΡΟΥΤΣΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου