ΟΤΑΝ......




Όταν η Χώρα στην οποία ζούμε αντιμετωπίζει οξύτατο ΔΗΜΟΓΡΑΦΙΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ, που οι ολέθριες επιπτώσεις του ήδη έχουν αρχίσει να εμφανίζονται στην κοινωνική ασφάλιση,στην παροχή πρόνοιας,στις συντάξεις, στην οργάνωση της εργασίας,στην μείωση της παραγωγικότητας,στην στελέχωση των ενόπλων δυνάμεων, στις αμοιβές,στην υποχώρηση του ρυθμού ανάπτυξης, στην οικονομική ύφεση,στην ποιοτική διαφοροποίηση πληθυσμού κ.ά),

Όταν τα στατιστικά στοιχεία της EUROSTAT, της Εθνικής Στατιστικής Υπηρεσίας και του ΟΗΕ για τα δημογραφικά δεδομένα του ελληνικού πληθυσμού είναι αμείλικτα και εμφανίζουν την Ελληνίδα με τον μικρότερο δείκτη γονιμότητας όχι μόνο στην Ευρώπη αλλά και παγκόσμια.Η δε πρόσφατη απογραφή του 2011 έδειξε ότι ο πληθυσμός της Χώρας με ελληνική υπηκοότητα είναι 9.900.000 άτομα,

Όταν οι γεννήσεις από Ελληνίδες μητέρες μόλις που έφτασαν τις 85.000 το 2012,

Όταν ο ειδικός κατά ηλικία δείκτης γονιμότητας την τελευταία 10ετία έχει μετατοπισθεί από την ομάδα ηλικιών 20 – 24 ετών, που ήταν στην δεκαετίας του ΄80, προς τις μεγαλύτερες ηλικίες στην ηλικιακή ομάδα 30 – 35. Ως αποτέλεσμα να περιορίζεται ο γόνιμος διαθέσιμος χρόνος(από 10 έτη σε 5 έτη),

Όταν για την 11ετία 1998-2008,το ποσοστό συμβολής της καθαρής εισροής μεταναστών στην αύξηση του πληθυσμού της χώρας ήταν 97,3% της συνολικής αύξησης του πληθυσμού,

Όταν η σχέση του οικονομικά ενεργού πληθυσμού και συνταξιούχων το 2013 είναι 2 :1,

Όταν σύμφωνα με στοιχεία του ΟΗΕ και CIA η Ελλάδα κατατάσσεται 188η στον ρυθμό αύξησης του πληθυσμού της, σε ρυθμό γεννήσεων 206η,σε δείκτη γονιμότητος 199η,με δείκτη γήρανση 18,2% σήμερα(αναμένεται να φτάσει το 2060 στο 30%), είναι η 4η πιο γηρασμένη χώρα παγκοσμίως,12η στην πιο μεγάλη μέση ηλικία,

Όταν η πρώτη από τις προτάσεις που περιέχονται στο ομόφωνο πόρισμα της διακομματικής επιτροπής της Bουλής του 1993 ήταν να ενταχθούν οι οικογένειες με 3 παιδιά στις πολύτεκνες. Παρ’ όλο ότι έχουν περάσει 20 χρόνια από τότε, δεν έχει ακόμα υλοποιηθεί με την δικαιολογία υψηλό το κόστος εφαρμογής της, ενώ είναι σε όλους γνωστό ότι διατίθενται τεράστια ποσά για έργα βιτρίνας (για να μην αναφερθεί κανείς στην αλόγιστη σπατάλη του δημόσιου χρήματος...),

Όταν καμιά συζήτηση δεν γίνεται για τη δημογραφική κρίση που μαστίζει τη χώρα εδώ και σχεδόν 30 χρόνια, κρίση που είναι η ρίζα του ασφαλιστικού προβλήματος,

Όταν τα ζευγάρια δεν αποκτούν τον αριθμό των παιδιών που επιθυμούν για: α) οικονομικούς(η ανεπάρκεια των εισοδημάτων τους) και β) λόγους που σχετίζονται με την έλλειψη μέτρων στήριξης της οικογένειας(η ελάχιστη βοήθεια που παρέχει το κράτος στην οικογένεια και το παιδί (έλλειψη βρεφονηπιακών σταθμών, ανεπαρκή οικογενειακά επιδόματα και φορολογικές απαλλαγές, ανεπαρκή σχολεία με ακατάλληλα ωράρια για εργαζόμενους γονείς κ.λπ.),

Όταν λόγω της σκληρότατης και άδικης αντιμετώπισης της Πολιτείας και ειδικότερα της Κυβερνήσεως τα τελευταία χρόνια των οικογενειών με τρία τέκνα, τις έχουν οδηγήσει στην φτώχεια και την εξαθλίωση, και να αδυνατούν να παρέξουν ακόμη και τα βασικά και στοιχειώδη για την επιβίωσή τους ως ανθρώπινες οντότητες πρωτίστως αλλά και την στήριξη για μόρφωση και αξιοπρεπή Παίδευση,

Όταν...,Όταν...,Όταν...,

Τότε,

το ελάχιστο που μπορούσαμε να πράξουμε εμείς οι γονείς με τρία τέκνα, ήταν και είναι να δημιουργούμε συλλόγους που θα έχουν σκοπό:

την ενημέρωση του κόσμου για την τραγική κατάσταση που ευρίσκεται η Χώρα όσον αφορά το δημογραφικό, την γήρανση του πληθυσμού και την υπογεννητικότητα και την άσκηση πίεσης προς την Πολιτεία να σταθεί μακρυά από ομιχλώδη ιδεολογήματα και να λάβει σοβαρών μέτρα με προοπτική, και όχι ευκαιριακές (ψηφοθηρικές) αποφάσεις που αίρονται μετά από λίγο χρόνο,

που στόχο θα έχουν την αναστροφή αυτής της σοβαρής κατάστασης.

Πότε επιτέλους θα αντιληφθούν τα κόμματα εξουσίας ότι το δημογραφικό αποτελεί το υπ' αριθμ.1 εθνικό μας πρόβλημα, βόμβα στα θεμέλια του Κράτους που έχει εκραγεί;

Το οφείλουμε ΟΛΟΙ ΜΑΣ στην ΕΛΛΑΔΑ

Δευτέρα 24 Μαρτίου 2014

ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΥΑ ΓΙΑ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΧΟΡΗΓΗΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΒΟΛΗΣ ΕΠΙΔΟΜΑΤΩΝ ΕΕΣΤ & ΕΕΤΠ



Αριθ. Δ27/οικ.7943/263 (1)
Τροποποίηση της υπ’ αριθ. Δ27/οικ.15239/645/2013 (ΦΕΚ Β΄ 1227) κοινής υπουργικής απόφασης σχετικά με τον καθορισμό της διαδικασίας χορήγησης και καταβολής του ενιαίου επιδόματος στήριξης τέκνων και του ειδικού επιδόματος σε τρίτεκνες και πολύτεκνες οικογένειες
ΟΙ ΥΠΟΥΡΓΟΙ
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ − ΕΡΓΑΣΙΑΣ,
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΝΟΙΑΣ
Έχοντας υπόψη:
1. Την παράγραφο ΙΑ, υποπαράγραφο ΙΑ.2 του ν.4093/2012 «Έγκριση Μεσοπρόθεσμου Πλαισίου Δημοσιονομικής Στρατηγικής 2013−2016 − Επείγοντα Μέτρα Εφαρμογής του ν.4046/2012 και του Μεσοπρόθεσμου Πλαισίου Δημοσιονομικής Στρατηγικής 2013−2016» (222/Α), όπως τροποποιήθηκε και ισχύει.
2. Το άρθρο 40 του ν.4141/2013 «Επενδυτικά εργαλεία ανάπτυξης, παροχή πιστώσεων και άλλες διατάξεις» (81/Α).
3. Τις διατάξεις του άρθρου 65 του ν.4170/2013 «Ενσωμάτωση της Οδηγίας 2011/16/ΕΕ, ρύθμιση θεμάτων της ΕΛ.Τ.Ε., αναμόρφωση Οργανισμού του Ν.Σ.Κ. και άλλες διατάξεις» (163/Α).
4. Τις διατάξεις του άρθρου 90 του «Κώδικα Νομοθεσίας για την Κυβέρνηση και τα Κυβερνητικά Όργανα» που κυρώθηκε με το άρθρο πρώτο του Π.Δ. 63/2005 (98/Α).
5. Τις διατάξεις του Π.Δ. 284/1988 «Οργανισμός Υπουργείου Οικονομικών (128/Α).
6. Τις διατάξεις του Π.Δ. 368/1989 «Οργανισμός Υπουργείου Εργασίας» (163/Α) όπως τροποποιήθηκε και ισχύει και ειδικά τις παραγράφους 1 και 2 του άρθρου 30Β που αφορούν στις αρμοδιότητες της Διεύθυνσης Προστασίας Οικογένειας της Γενικής Διεύθυνσης Πρόνοιας.
7. Το Π.Δ. 85/2012 «Ίδρυση και μετονομασία Υπουργείων, μεταφορά και κατάργηση υπηρεσιών» (141/Α).
8. Το Π.Δ. 189/2009 «Καθορισμός και ανακατανομή αρμοδιοτήτων των Υπουργείων» (221/A).
9. Το Π.Δ. 86/2012 «Διορισμός Υπουργών, Αναπληρωτών Υπουργών και Υφυπουργών» (141/Α).
10. Την υπ’ αριθ. 07927 ΕΞ κοινή απόφαση του Πρωθυπουργού και του Υπουργού Οικονομικών «Ανάθεση αρμοδιοτήτων στον Υφυπουργό Οικονομικών Γεώργιο Μαυραγάνη» (2574 Β).
11. Το Π.Δ. 119/2013 (ΦΕΚ 153 Α΄) «Διορισμός Αντιπροέδρου της Κυβέρνησης, Υπουργών, Αναπληρωτών Υπουργών και Υφυπουργών».
12. Την υπ’ αριθ. 22365/97 κοινή απόφαση του Πρωθυπουργού και του Υπουργού Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Πρόνοιας «Καθορισμός αρμοδιοτήτων Υφυπουργού Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Πρόνοιας Βασιλείου Κεγκέρογλου» (1667/Β).
13. Την υπ’ αριθ. Δ6Α 1015213 ΕΞ2013 κοινή απόφαση του Υπουργού και του Υφυπουργού Οικονομικών «Μεταβίβαση αρμοδιοτήτων στο Γενικό Γραμματέα της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων του Υπουργείου Οικονομικών» (Β΄ 130/28−01−2013].
14. Τα ηλεκτρονικά μηνύματα από το Γραφείο της Γενικής Γραμματέως Πρόνοιας προς ΓΓΠΣ και Ο.Γ.Α.
με ημερομηνίες 16−01−2014 και 05−02−2014 αντιστοίχως, καθώς και τα απαντητικά ηλεκτρονικά μηνύματα αυτών, με ημερομηνίες 16−01−2014 και 06−02−2014.
15. Το από 15−01−2014 ηλεκτρονικό μήνυμα της Γενικής Γραμματέως Πρόνοιας προς τη Δ/νση Προστασίας Οικογένειας.
16. Το γεγονός ότι από την παρούσα απόφαση δεν προκαλείται δαπάνη σε βάρος του κρατικού προϋπολογισμού, αποφασίζουμε:
Άρθρο μόνο
1. Όπου στα άρθρα 1, 2 και 3 της υπ’ αριθ. Δ27/οικ. 15239/645 κοινής υπουργικής απόφασης αναγράφονται οι λέξεις «Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων»
στο εξής νοείται η Διεύθυνση Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης [Δ.ΗΛΕ.Δ.] της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων.
2. Το άρθρο 2 αντικαθίσταται ως εξής:
«Άρθρο 2
Χρόνος και τρόπος καταβολής
1. Το ενιαίο επίδομα στήριξης τέκνων και το ειδικό επίδομα για τρίτεκνες και πολύτεκνες οικογένειες καταβάλλονται για τους δικαιούχους κάθε έτους ανά τρίμηνο, με πίστωση σε τραπεζικό λογαριασμό του δικαιούχου, από την τελευταία εργάσιμη ημέρα κάθε ημερολογιακού τριμήνου και εντός είκοσι (20] ημερολογιακών ημερών.
2. Ως καταληκτική προθεσμία για την υποβολή αίτησης Α21 εκάστου έτους ορίζεται η 15η Ιανουαρίου του επόμενου έτους ή τυχόν νέα οριζόμενη με απόφαση του Υπουργού Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Πρόνοιας. Σε περίπτωση που δεν υποβληθεί αίτηση Α21 μέχρι την ως άνω προθεσμία, ο υπόχρεος καθίσταται μη δικαιούχος για το έτος αυτό. Τα εισοδήματα που λαμβάνονται υπόψη είναι αυτά που έχουν δηλωθεί στις εκκαθαρισμένες αρχικές ή τροποποιητικές Δηλώσεις Φορολογίας Εισοδήματος Ε1.
3. Στους δικαιούχους που ήδη λαμβάνουν το ενιαίο επίδομα στήριξης τέκνων και το ειδικό επίδομα για τρίτεκνες και πολύτεκνες οικογένειες, δύναται να χορηγείται προκαταβολή, του πρώτου τριμήνου εκάστου έτους, ακόμη και αν δεν έχουν υποβάλει αίτηση Α21.Το ποσό της προκαταβολής θα είναι ίσο με αυτό που θα ελάμβανε ο δικαιούχος για το πρώτο τρίμηνο με βάσει την Δήλωση Φορολογίας Εισοδήματος ΕΙ που υπέβαλε για το προηγούμενο έτος, όπως αυτό αναπροσαρμόζεται, σύμφωνα με τα τηρούμενα στοιχεία.
4. Η επεξεργασία και εκκαθάριση των αιτήσεων Α21 με βάση τις συμπληρωματικές − τροποποιητικές Δηλώσεις Φορολογίας Εισοδήματος Ε1, θα πραγματοποιείται μέχρι τη λήξη του πρώτου διμήνου του επόμενου έτους.»
3. Στο τέλος της παραγράφου 2 του άρθρου 3 προστίθεται παράγραφος ως εξής: «Για όσους δικαιούχους υπέβαλαν χειρόγραφη Δήλωση Φορολογίας Εισοδήματος (Ε1) σύμφωνα με τα οριζόμενα στην παρ. 4 της υπ’ αριθ. ΠΟΛ 1114/23−05−2013 απόφασης (ΦΕΚ Β΄ 1266/24−05−2013), δύνανται, κατ' εξαίρεση για το έτος 2013, να υποβάλουν έως 28−2−2014 το μηχανογραφημένο έντυπο Α21 για την χορήγηση των εν λόγω επιδομάτων».
4. Το άρθρο 9 αντικαθίσταται ως εξής:
«Άρθρο 9
Συμψηφισμός και αχρεωστήτως καταβληθέντα
1. Η καταβολή του πρώτου τριμήνου που προβλέπεται στην παρ. 3 του άρθρου 2 της παρούσης θεωρείται ως προκαταβολή και θα συμψηφίζεται με το ποσό που θα προκύπτει μετά την υποβολή της Δήλωσης Φορολογίας Εισοδήματος Ε1 τρέχοντος έτους και την αίτηση Α21 από τον δυνητικά δικαιούχο.
2. Σε περίπτωση μη υποβολής αίτησης Α21 εντός της νόμιμης προθεσμίας τα ποσά που προκαταβλήθηκαν αναζητούνται ως αχρεωστήτως καταβληθέντα, σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις, εκτός αν ο υπόχρεος, εν τω μεταξύ, τα επιστρέψει οικειοθελώς στον ΟΓΑ, με βάση την προβλεπόμενη από τον φορέα διαδικασία.
3. Τα ποσά που καταβλήθηκαν αχρεωστήτως αναζητούνται σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις.»
Η απόφαση αυτή να δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.
Αθήνα, 12 Μαρτίου 2014
ΟΙ ΥΠΟΥΡΓΟΙ
ΥΦΥΠ. ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ                                                         ΕΡΓΑΣΙΑΣ, ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ  ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΝΟΙΑΣ
ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΜΑΥΡΑΓΑΝΗΣ                                       ΙΩΑΝΝΗΣ ΒΡΟΥΤΣΗΣ
                        ΥΦΥΠ. ΕΡΓΑΣΙΑΣ,ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΝΟΙΑΣ
                                    ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΚΕΓΚΕΡΟΓΛΟΥ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου